Halaman

apesal

Followers

Khamis, 25 Ogos 2011

Hari Raya Vs Hari Kemerdekaan

Selamat hari raya! Cuti ni balik mana?
Selamat hari raya semua!
Selamat hari raya! Jangan lupa bawak balik kuih raya makan kat bilik!
Woi balik rayee woi! -_-

Ini adalah siri siri suara yang didengari sewaktu berada di kolej. Semua orang happy nak balik cuti beraya. Aku pun hepi jugak, tapi mungkin happy lebih kepada sebab dah lama tak cuti, lepak lepak dekat rumah, sebab tu happy. Mood raya? Adalah sikit sikit. :P Tapi taklah segembira diorang yang menjerit-jerit macam dekat atas tu.

Dan tak kedengaran pulak..

Selamat hari kemerdekaan!
Yeahh! 31 Ogos!
Balik jangan lupa bawak bendera masuk bilik wei!
Merdekaaaaa! -_-

Tak dengar pun! Aku pun tak menjerit jugak, tapi aku cuma perhatikan. Kot kot ada, baru nak kasi tabik sama diaa. Hehe. Walaupun jatuh pada tarikh yang sama, hari kemerdekaan orang dah tak pandang. Semua sibuk fikir raya je.

Sebenarnya aku tak terfikir pun pasal ni, sehinggalah..

A: Bro, selamat hari raya bro.
Aku: Oke Oke, kau jugak. :)
C: Selamat hari merdeka tau korang semua?
Aku: Eh, apsal kau cakap macam tu?
C: Semua orang ucap hari raya, hari merdeka takde orang ucap, so, aku lah yang ucapkan.
A dan Aku: ...

Cari merdeka raya, aku cuma jumpa promotion sale je, isk2

pesan abi: Cuma nak cakap, hari kemerdekaan dah tenggelam tahun ni, dek kerana raya :D

8 ulasan:

nazrul nazmie berkata...

raye...................dah beso
xdelah duit raye

Kakkoii berkata...

sambutan merdeka tahun ni x disambut 31 ogos.. tp 16 sept waktu hari malaysia ^^

MERDEKAAAAAAAAAA~!

Ha tu dia

wafiy suzly berkata...

woi naz, update entri lahh

wafiy suzly berkata...

gitu ke koii? taktahu lak, ahaha

khairul akmal bin azman berkata...

dua2 gua nak smbut
yuhuuuuuuuuuuuu!

Jue Nara berkata...

merdeka day confirm tenggelam sbb sume sibuk nk sambut raya..

p/s: jgn lupe duit raya tk akak *eh :p

Muhammad Naim Abdullah berkata...

:P

Abi.. Jom mintak duit raya kat Kak jue. haha

missha berkata...

tahun ni raya tenggelm kerana jom masuk u..wakaka:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...