Halaman

apesal

Followers

Sabtu, 12 November 2011

Hadapi hari hari memboringkan






Assalamualaikum.

Indah. Dunia ni memang indah. Lepas berhari hari panas, hujan pulak di hari Sabtu yang memalaskan. Yeahh. Hakikat sebenar, dah berhari-hari aku malas, sedar tak sedar dah seminggu cuti sem satu dah habiss. =.='

Cuti tanpa buat apa apa, itula LIFFEEEEEE. Life kepala otak ko. Huhu. Aku boleh mati kebosanan kalau hari hari terperap kat rumah tak buat ape ape, bangun dah la lewat pastu rutin same je lah. Laptop. Mandi. Makan. Solat. Sedar sedar dah malam. Aku dah macam orang gila duduk terperap dalam gelap kat rumah..

Keluar? Ya aku patut keluar dari gelita ni. Keluar dari kepompong ni dan terbanggg. Tapi nak gi mane? Duit takde, kalau ade pun, ahh abaikan. Takkan nak suruh aku jalan kaki. Demmm. Bila lah nak belikan aku motor ni. Aku laki la, takkan nak terperap macam anak dara dalam rumah.. [gaya cakap orang tak reti bersyukur]

Nak buat ape ek cuti ni, nak buat ape ek cuti ni, baki cuti tinggal seminggu ni, tolong la buat benda berpekdah sikit..

3 ulasan:

Ismi Farizul Ikhmal berkata...

Lawak ah... "Life kepala otak ko"
MUET mu bile? Prepare dah ke?
Lupe, hebat!!!

Jue Nara berkata...

klu abi dekat ngan akak bole le akak bwk jenjalan.. rehat je la abi, tenangkan hati, fikiran selepas tension kat kolej.. ni la msnya nk rehat cukup2..

missha berkata...

Cuti tanpa buat apa apa, itula LIFFEEEEEE.

macam life aku je..hahaha, ok fine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...