Halaman

apesal

Followers

Isnin, 28 November 2011

Malaysia vs Bahrain, apa dah jadi?

anak didik Ong Kim Swee yang gagal meraih mata


Sari berita sukan. Dengan hanya enam minit, keputusan berubah sekelip mata. Perjalanan Malaysia ke Olimpik London 2012 bertambah sukar apabila Malaysia menghadapi kekalahan pada malam tadi.

Harimau Muda yang mulanya selesa dengan kedudukan 2-0 tunduk ke atas pasukan Bahrain dengan keputusan akhir 3-2. Keegoan HM *Harimau Muda akhirnya terkulai dan Malaysia terpaksa akur dengan kekalahan mengejut ini.

Tewas pada minit terakhir, Pasukan HM kelihatan hilang punca apabila pemain pemain utama menghadapai kecederaan dan pemain terpaksa ditukar ganti. Keadaan ini juga turut berpunca daripada gol pertama Bahrain yang berjaya mengelirukan KFC Mat selaku penjaga gol HM. Kedengaran juga desas desus pemain bernama Thamil Arasu yang kelihatan bodoh di atas padang dan kelihatan seperti budak budak bermain main.. *Komen dari laman laman sosial.

Di harap pasukan Malaysia akan terus memacu kegemilangan setelah berjaya merangkul juara untuk SEA Games yang sudah berlalu. Kekecewaan ini bukanlah pengakhiran meskipun selepas ini pasukan Malaysia akan bertemu Afrika *kot yang sememangnya lebih sukar jika dibandingkan dengan Bahrain. Sekian saja, saya Abi Hurairah melaporkan untuk TB3.

cuba lagi pasukan Malaysia, well done untuk SEA Games tu hari, pedulikan apa orang kata, Diorang bukan pandai sangat main bola dibandingkan dengan korang, diorang cuma tau kutuk bila kalah, puji bila menang, itulah supporters.. we as Malaysian, support HM..


google 'logo harimau malaya'

2 ulasan:

Jue Nara berkata...

yg penting bakal bf akak bernama Nazmi telah menjaringkan gol dengan bergaya nye kahkah

Kakkoii berkata...

sabar je lah.. kepenatan merayakan kemenangan time lwn indon kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...