Halaman

apesal

Followers

Khamis, 19 Julai 2012

Budak kecik tangkap cintan dengan aku? (2)

Entri ni adelah sambungan entri yang lepas, yang lari tajuk dan lari topik tu. Epic fail kan? :D Tajuk pasal budak kecik tangkap cintan, tibe tibe nak masuk selingan. Ok lagi ar kat situ, pastu selingan tu terlalu panjang kemain, sampai main story tak berjaya dikeluarkan langsung. Nampak sangat kalau jadi novelist memang aku bankrap.

Ni nak sambung citer la ni. petang tu lepas jam due petang gitu, aku ke bank islam sekali lagi untuk bukak akaun. Alhamdulillah server dah elok, dan aku dapat bukak akaun baru bank islam. Teruja sebab dapat bukak akaun baru. Bank islam pulak tu, Haha.

Lepas siap sume tu, aku pun pergi la buat medical checkup kat klinik tadi. Nasib aku baik sebab petang tu orang tak ramai. Hehe. Tapi tak ramai pun, dekat sejam setengah jugak la aku dalam klinik tu. Macam biasa, xray, check nadi, jantung, check mata, tekak, telinga, urine test. Yang best tu, ujian mata, kalau aku tak pakai spek, huruf yang paling besar sekali pun aku tak nampak dua2 belah mata. ==' Sebab tu lah terkubur cita cita nak jadi askar, polis sume tu.







Lepas habis medical checkup, aku duduk duduk la dekat luar bilik doktor tu, tunggu result urine test dengan filem xray aku. Mase tu la ade sorang budak pempuan, yang aku rasa umur 2-3 tahun kot, ikut mak bapak die  gi klinik. Mak die bawak baby kecik. Mungkin baby tu demam kot. 


mulut budak ni pot pet jer tau

dik, pandang la kamera ni. haha


Mula mula takde ape yang menarik pun, sampai la diorang keluar dari bilik doktor. Budak kecik tu keluar je dari pintu tu, die pandang aku. mak bapak die tak nampak la, ape die buat. Pandang je sambil melangkah. Dah aku pun terikut pandang die jugak la pasal die pandang aku camtu. Omputeh kate ape tu? Stare? Haha.


dinding kayu kaunter tu die langgar, XD


Lepas tu aku pun kenyit mata kat budak tu. Saja la gurau gurau kan.. Budak tu malu ke pe aku taktau, die pandang depan, tiba tiba bamm.! <-- Efek nak gempak. Budak pempuan tu langgar dinding kayu. Haha. Aku tersengih sengih je. Nak gelak kang mak bapak die berasa hati pulak kan. Kelakar kot budak tu jatuh, sebab tak pandang depan,. Tu la pandang orang camtu lagi :D

Bila aku pandang budak pempuan tu, die senyum malu malu, sorok muka kat mak die. Haha. tau kau malu. Aku lak tersengih sengih macam kerang busuk bila ingat moment tadi tu. Gambar gambar ni sume aku ambik curi curi sebab nak up dekat blog punya pasal. :D Yang penting mak bapak die tak perasan.

Jadi adakah budak itu senanye syok kat aku? Susah la macam ni, budak umo due tige taun pun dah suka, apatah lagi insan yang dah tahu berfikir ngan matang ye tak? <-- perasan



Sekian saje cerita merepek dari aku hari ni, yang penting budak tu comel. :)

10 ulasan:

Shila berkata...

kah3..

kemain ko main kenyit2 mata..!

ptut laa smpai bole ada peminat misteri.. haha..

Heywanie , berkata...

perasan gila wehh. hahahaha

kay_are berkata...

nape aku rase macam nyampah je bace entri yang ni.. ayat paling last memang tak leh blah.. ye.. ko memang hot stuff pun.. lol!

Muhammad Naim Abdullah berkata...

*cover malu la 2 adik 2.. :P

missha berkata...

pesanan utk adik tersebut:

jangn percaya sangat dengan abang ni..haha..

wafiy suzly berkata...

misssenget, oh tidak jangan kau ilang peristiwa itu, :D

wafiy suzly berkata...

wanie, diam la kau, haha

wafiy suzly berkata...

kr, sabar, dah dah tu puji aku, aku tau tu, haha

wafiy suzly berkata...

tu yang lawk tu naim, die nyorok kat mak die, haha

wafiy suzly berkata...

missha, aku ni dahla baik, hensem lak tu, wakaka. puji diri sendiri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...