Halaman

apesal

Followers

Sabtu, 17 Ogos 2013

New post

Assalamualaikum dan salam lebaran buat sape sape je yang tersinggah blog ni kalau ade singgah. Hee. Entah dah berapa syawal dah? 10? 11? Entah lah. aku pun tak ambik port sangat. Mungkin sebab diri dah tua, so raya dah tak terase ape ape makna sangat.

Cukuplah. Takde ape yang nak diceritakan pasal raya. Sangat sangat membosankan. haha. Sejak semalam aku update something dekat blog ni. Atas tujuan apa, entahlah. Bila takde aktiviti nak buat, tibe tibe rajin nak update. Err, update header je. entri takdak.

Hamba

Cantik tak? Haha. Pakai paint pun boleh buat. Budak budak sekolah rendah pun bole buat header simple camni. Cakap pasal isi header ni. Abdul tu, nama aku. Hee. Abdul Wafiy. Ni lah nama aku. Maksud nya Abdul ni dalam bahasa melayu ialah hamba. Maksud Wafiy pulak, erm. biarlah ia rahsia diri sendiri jer.

ps: teringat malam raya ade sorang blogger ni sms ucapan raya. Rase bersalah pulak sebab tak kenal. Haha. hilang nombor! Maaf. hp rosak. 

4 ulasan:

kay_are berkata...

ade lagi ko.. dah r delete num aku.. +__+ selamat hari raye gak bro!

Chuu Muqhlis berkata...

less is more.

Muhammad Naim Abdullah berkata...

selamat hari raya bro :D

missha berkata...

retis kembali :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...