Halaman

apesal

Followers

Isnin, 22 Ogos 2011

Soalan soalan peperiksaan, kan bagus kalau macam ni

Soalan ape nii


Assalamualaikum. Heh, ade ke orang nak jawab. Blog ni dah macam blog personal dah untuk aku cerita hal aku sorang2. Takde pasal orang lain, pasal diri sendiri je. Kalau nak cerita pasal hal lain tu, sorry lah. mood tak ade.

Dah masuk hari keempat aku duduk kat rumah. Whahhhh, kejap je empat hari, main pun belum puas lagi! Haha. Memang tak puas buat benda yang kita suka, tapi bila buat benda kurang suka, masa gerak rase lambat jee. Terutamanya lecture maths and tutorial maths. Hee, asyik tengok jam, meluat tol. Haha.

Kenapa aku tak suka belajar ek?

Malam ni jugak malam first aku buka buku. 30 minit je pun, aku terus bosan, online. Heh, online boleh pulak lama, belajar kejap je, apa nak jadi ngan aku ni? Kalau dah kerja, dah ade gaji nak sara hidup takpe jugak. Ni harapkan mak bapak lagi nak bagi duit. Aku dah bermalas malasan camni.Wafiyy tolonglahh!

Suka kot kalau time exam nanti tak dapat jawab? Suka kot kalau lepas tu tengok result, banyak fail? Suka kot..

Lepas tu mulalah nak menyesal, bandingkan result dengan orang lain, rendah diri, padahal salah diri sendiri. Awal awal taknak belajar, layan nafsu je, lambat lagi kononnya. Gi mam.

Kan bagus kalau keluar soalan macam ni dalam exam:

Berapa minit masa yang anda peruntukkan untuk melayari internet?


Adakah password facebook anda sudah cukup selamat?


Siapakah orang yang selalu anda chat di chatbox facebook?


Apakah kegunaan YM?


Skype membolehkan anda.. (isikan tempat kosong)


Bagaimana nuffnang membantu anda membuat duit menggunakan blog?


Status anda di-update di facebook selang berapa minit?


Siapakah pengasas Facebook? Heh, kacang gila beb!


Bagusnya bagusnya bagusnya! Hotak kau abi! Kalau ada soalan macam ni, sape2 pun suka nak jawab..

THE END.


2 ulasan:

GrafikeItuSeni berkata...

haha...sma gak la sya pon...
da basan dok kt umah...x sbar nk blek kolej...
anyway follow my blog...
amriceria.blogspot.com

wafiy suzly berkata...

^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...