Halaman

apesal

Followers

Ahad, 1 Julai 2012

I'm in love!


ehem. hem.
sebelum aku meneruskan taipan entri, nak bagitau yang tajuk entri kat atas tu takde kene mengene dengan tuan blog ye.
harap maklum.



Jeng jeng jeng. Haha. Ape ke gile aku tulis entri pasal movie ni? Movie Filipina pulak tu. Sebenarnye semalam aku taip entri lain, tapi rase cam hampeh je, tak jadi.. Aku tak tahu nak tulis ape baru baru ni, blog pun tak ter-update dah. Bukan malas oke..

Catch me.. I'm in love. Aku tengok citer ni awal pagi semalam kat chanel 131, citra. Dan aku takde la layan atau minat sangat citer citer cinta ni, tapi disebabkan mase tu pukul tiga pagi, aku jumpa cerita ni, redah je la. Dan ape yang aku rase kelakar, aku tersenyum sorang sorang pulak bile tengok citer ni. WTH? Haha. Sumpah rasa diri sendiri kelakar. Citer ni bagi aku sweet gila kot. Boleh kena kencing manis = potong kaki kalau macam ni. :D Oke serius. Cite ni memang best. 

Yang aku nak cite adalah pasal jalan cite die, cite ni mengisahkan tentang Erick (Gerald) merupakan anak manja Presiden Filipina yang hampeh dan tak best. Disebabkan itu, bapak die a.k.a presiden, mewakilkan seorang *pinoy bernama Roan (Sarah) untuk menilai tahap kepimpinan anak die tu.

Diorang telah pergi satu trip untuk membantu komuniti kawasan pedalaman yang mane komuniti tu tempat Roan selalu pergi dulu. Kire Roan kat situ dah femes la, sume penduduk kenal die. Lagi lagi die banyak mintak dana untuk buat sekolah, bantu petani yang duk kat situ. Roan ni pulak orang susah, Erick ni orang kaya, so paham paham la ego macam mane kan..

Si Erick ni buat tak kisah je dengan projek komuniti ni, namun begitu *chewahh Roan berjaya ubah Erick menjadi orang yang berguna dan tahu menghargaai kesusahan orang lain dengan cara dia. Masa diorang dalam trip tu, bibit bibit cinta pun mula berputik..

Persoalannya, dapat ke cinta mereka bertahan kerana masing masing dalam dunia berbeza?? Itu, kena la cari sendiri kat channel 131. haha. Tak best la nak citer semua. Yang ada astro, boleh usha usha, kot kot ade ulangan kan, biasa laa astro, bagi yang takde astro, kalau nak tengok, bolehla usaha pegi kedai beli DVD ke, download ke, citer ni box office tahu?? (kat negare die la). Tak rugi la tengok citer ni. Kalau jumpa ulangan, maybe aku tengok lagi kott.

Tu je lah aku nak merepek. Ape ape pun, citer ni memang suwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttt gila. Ok, abaikan ejaan tu. Kbai.

nota:

perasan tak muka heroin tu (Sarah Geronimo) macam sorang pelakon remaja Malaysia. namenye Erin Malek. Sama tak? Ke perasaan aku je? hahaha

Thanks to KR, sebab bagi nombor telefon, incase kalau aku ade kat Shah Alam kan, tapi aku pun taktahu bile aku kat sane, haha. Nanti aku contact, jangan kate kau takde kat rumah pulak!

Thanks to budak ni yang entah sehari bape entri die nak up :D , sebab sibuk tanye bile aku nak update blog. K, aku dah update sekarang, bace jangan tak bace.

buat sape sape yang kurang tahu, tak tahu *pinoy=awek filipina

aku bace kat wiki, lepas filem ni ade lagi filem lain, tajuknye wont last a day.. apetah aku tak ingat.

3 ulasan:

missha berkata...

tak layan citer filipine...haha..tapi takpe nnt aku tengok :)

kay_are berkata...

macam best je.. taktau lak aku filipine pun ade cite yang sweet2 camtu.. kne tunggu ulangan r camni.. huu

aku try2 r ade kat shah alam nanti.. =P

missha berkata...

oke, dah tngok..tak sangka kau layan citer ni..heee :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...