Halaman

apesal

Followers

Selasa, 14 Ogos 2012

How sweet this story

How sweet this story. Tajuk ni membuatkan aku rase nak buat jurnal hidup gak la, so nanti boleh la terbit kan zine. gara gara tajuk je best. *eh. Korang jangan tertipu, bukan entri aku yang aku nak kate best ni, tapi entri yang ade kat sini. Blog orang, haha. Jemput gi bace kat sana.. Sesuai untuk orang yang suka haiwan, pets especially. Sape yang rase tak suke pet tu, boleh main jauh jauh, :D


bob cat


Comel gile ar kucing ni. Siyes. Ini lah kucing yang aku maksudkan tu. Kucing ni name die bob, die telah...lalu dijumpai oleh seorang lelaki yang...setelah itu kehidupan mereka menjadi... Haa, kalau nak tau lebih lanjut klik link tu, aku boleh cerita sampai sini jer, kahkahkah.

Pandangan aku tentang pet.. Seriously aku suka binatang sejak kecik lagi. Tapi takde la sume kan, cam babi ke ape ke, takde la aku suka, tapi anjing sebelah rumah aku suka! :P Baik jer, tapi nasib baik haram dipegang, kehkeh. kalau tak aku dah peluk dah. 





Tu jer, enjoy the video, enjoy te reading :)

2 ulasan:

missha berkata...

hai kucing :D

saya bukan tak suka. cuma tak berani kena main jauh2 ke? haha

vendoline berkata...

kucing gak jd mangsa.still comel kucing nerd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...